بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهم صَلّ عَلی مُحَمَّد و آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهم صَلّ عَلی مُحَمَّد و آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم

جوان تندرو

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۳:۳۷ ب.ظ

شیخ حسان بازگو می کند که روز با یک جوان تندرو در حال بحث بودیم که از او پرسیدم :
ایا منفجر کردن یک مرکز فساد در کشوری اسلامی حلال است یا حرام؟
او هم در جواب گفت بدون شک حلال بوده و کشتن انها نیز جایز است.
به او گفتم اگر در هنگام گناه انها را بکشی تکلیف انها چه میشود؟
جوان نیز گفت بدون شک به جهنم می روند
پرسیدم شیطان میخواهد آنها را کجا ببرد؟
جوان گفت به جهنم
بهش گفتم
شما با شیطان همدست هستید تا آنها را به جهنم ببرید!!!بعد از ان رخدادی از پیامبر اسلام (صلی الله علیه و سلم) را بازگو نمودم که روزی از کنار جنازه یک نفر یهودی گذر نمود و بعد از ان شروع کردن به گریه نمودن،اصحاب پرسیدن که ای رسول الله (صلی الله علیه و سلم) چرا گریه می کنید؟ فرمود :او از دست من خارج شده و به جهنم می رود...
بعد من به جوان گفتم نگاه کن که شما چطور فکر می کنید و رسول الله (صلی الله علیه و سلم) چگونه سعی و تلاش می نمود که مردم را راهنمائی نموده و از عذاب جهنم نجات دهد.

شما در چه مسیری حرکت می کنید و رسول خدا (صلی الله علیه و سلم) در چه مسیری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۲
امیرمهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی